Гарантія на товар
Гарантійні умови
Одним з принципів роботи нашого інтернет-магазину є те, що товари, які ми пропонуємо, сертифіковані та забезпечені гарантією від компаній-виробників. Зверніть увагу на загальні правила гарантійного обслуговування, що наведені нижче. Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:
1. правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та печатка торгової організації;
2. документ, що підтверджує покупку (товарна накладна або чек);
3. повна комплектація товару (включаючи заводське упакування).
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні й оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і тощо.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються. Гарантійне обслуговування не проводиться якщо:
1. загублено або не вірно заповнено гарантійний талон;
2. виріб має сліди механічного пошкодження або зламу;
3. порушені заводські пломби;
4. були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання виробу;
5. проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру.
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару або на сайті відповідного виробника.
1. правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та печатка торгової організації;
2. документ, що підтверджує покупку (товарна накладна або чек);
3. повна комплектація товару (включаючи заводське упакування).
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні й оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і тощо.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються. Гарантійне обслуговування не проводиться якщо:
1. загублено або не вірно заповнено гарантійний талон;
2. виріб має сліди механічного пошкодження або зламу;
3. порушені заводські пломби;
4. були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання виробу;
5. проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру.
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару або на сайті відповідного виробника.