Продавець БЕСТ-ШОП розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
77 відгуків
promo_banner
+380 (98) 081-04-05
"БЕСТ-ШОП"
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка "Новою Поштою" Якщо у вашому місті не діє кур'єрська доставка від нашого інтернет-магазину, то ви можете замовити доставку через "Нову пошту". "Нова пошта" дає можливість зробити доставку на одне з відділень чи поштомат у вашому місті або оформити адресну доставку кур'єром. Доставка "Новою поштою" здійснюється протягом 1- 3 днів. Відразу після прибуття товару, на ваш телефон надійде повідомлення про прибуття посилки. Перед оплатою доставки Ви можете оглянути замовлений товар. Послуги транспортної компанії оплачує клієнт. Вартість доставки можна дізнатися тут: https://novaposhta.ua/delivery Територія доставки – всі населені пункти України, за виключенням Донецької та Луганської області, а також АР Крим. Перелік відкритих відділень Нової Пошти та графік їх роботи можна знайти на сайті компанії Нова Пошта.

Способи оплати

  • Пром-оплатаПРОМ ОПЛАТА 1. Покупець додає товар в кошик і переходить до оформлення замовлення. 2. Вибирає спосіб оплати Пром-оплата та спосіб доставки через одного з поштових операторів (наприклад, «Нова пошта», Meest або Укрпошта, Rozetka). 3. Покупець вибирає місто. А також вказує номер відділення/поштомата або адресу для доставки. 4. Заповнює форму для оформлення замовлення (ПІБ, email, телефонний номер). 5. Після відправки форми (натискання кнопки «Купити») створюється замовлення зі статусом «Не оплачений», який надходить в кабінет продавця. 6. У покупця відкриється сторінка для ініціювання оплати замовлення. 7. На сторінці оплати покупець вказує дані платіжної картки (номер, термін дії та CVV-код) і натискає «Оплатити». 8. Покупець отримує повідомлення в мобільний банкінг або код підтвердження транзакції (3Ds). 9. Якщо дані вказані вірно - на рахунку покупця резервуються (холдуються) кошти у розмірі замовлення за товар. 10.В іншому випадку — покупцеві повертається сторінка помилки з поясненням і запитується, чи спробувати замовити ще раз. 11.Гроші резервуються до моменту отримання покупцем посилки, і тільки після цього платіжна операція ініціюється на користь продавця і кошти перераховуються продавцю Гроші можуть бути списані з рахунку платника протягом 30 днів від дати оформлення Замовлення, в залежності від виконання умов Пром-оплати.
  • ПісляплатаПІСЛЯПЛАТА "Нова Пошта" За чинним тарифом обраної транспортної компанії. 20 грн +2% від суми, що пересилається (Нова Пошта). Посилка, відправлена післяплатою, зберігатися БЕЗКОШТОВНО протягом 5 календарних днів після прибуття до відділення. Якщо її не було забрано, то на 6-й день автоматично оформляється повернення. Номер ТТН можна дізнатися у менеджера. При надсиланні на суму від 5000 грн покупцю необхідно внести передоплату у розмірі 10% від суми замовлення та, в обов'язковому порядку, сповістити магазин про оплату.
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayОплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay Комісія сервісу становить 1.5%. Тариф за переказ (комісія LiqPay) стягується з суми, яку сплачує відправник. Покупець оплачує зазначену на сайті вартість замовлення, а компанія отримує суму за вирахуванням комісії LiqPay.
  • Оплата за реквізитамиБЕЗГОТІВКОВИЙ РОЗРАХУНОК (для юр. і фіз. осіб) Фіз. особи можуть оплатити замовлення через Приват24 вибираючи "Платежі по Україні", або аналогічним способом в інших інтернет-банкінгах. Комісія - 3 грн. Для юридичних осіб оплата на розрахунковий рахунок здійснюється після виставлення рахунку на оплату менеджером нашої компанії. Замовлення, неоплачені протягом 7 днів після виставлення рахунку, будуть автоматично зніматися з резерву і скасовуватися.

Гарантія:

Гарантія на товар
Шановні покупці!
Ми дякуємо вам за покупку в нашому інтернет-магазині і раді запропонувати вам гарантію на всі придбані у нас товари.

Умови гарантії
Термін гарантії:

Термін гарантії на всі товари уточнюйте у продавця, якщо інше не зазначено в описі товару.
Гарантійні зобов'язання:

Протягом гарантійного терміну ми зобов'язуємося безкоштовно усунути будь-які виробничі дефекти товару, що виникли з вини виробника.
Гарантія поширюється на дефекти, що виникли при дотриманні правил експлуатації товару, зазначених в інструкції.
Не підлягають гарантійному обслуговуванню:

Товари, пошкоджені внаслідок неправильного використання або недотримання інструкцій з експлуатації.
Товари з механічними пошкодженнями, що виникли з вини покупця.
Товари, що зазнали несанкціонованого ремонту або модифікації.
Порядок звернення за гарантією:

Для звернення за гарантією, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки за телефоном або електронною поштою, вказаними на сайті.
Під час звернення необхідно надати товар, документ, що підтверджує покупку (чек, накладна), а також опис проблеми.
Товар буде відправлено на діагностику, за результатами якої буде прийнято рішення про можливість гарантійного ремонту або заміни.
Строки ремонту або заміни:

Термін ремонту або заміни товару за гарантією становить до 30 робочих днів з моменту отримання товару на наш склад.
Контактна інформація
Телефон підтримки: +380 (98) 081-04-05

Електронна пошта: best6hop@gmail.com
Ми прагнемо до того, щоб кожен наш клієнт був задоволений покупкою. Якщо у вас виникли питання або проблеми, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас - ми завжди готові допомогти!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner