Гарантія на товар
Ми дякуємо вам за покупку в нашому інтернет-магазині і раді запропонувати вам гарантію на всі придбані у нас товари.
Умови гарантії
1.Термін гарантії
- Термін гарантії на всі товари уточнюйте у продавця, якщо інше не зазначено в описі товару.
2.Гарантійні зобов'язання:
- Протягом гарантійного терміну ми зобов'язуємося безкоштовно усунути будь-які виробничі дефекти товару, що виникли з вини виробника.
- Гарантія поширюється на дефекти, що виникли при дотриманні правил експлуатації товару, зазначених в інструкції.
3. Не підлягають гарантійному обслуговуванню:
- Товари, пошкоджені внаслідок неправильного використання або недотримання інструкцій з експлуатації.
- Товари з механічними пошкодженнями, що виникли з вини покупця.
- Товари, що зазнали несанкціонованого ремонту або модифікації.
4. Порядок звернення за гарантією:
- Для звернення за гарантією, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки за телефоном або електронною поштою, вказаними на сайті.
- При зверненні необхідно надати товар, документ, що підтверджує покупку (чек, накладна), а також опис проблеми.
- Товар буде відправлено на діагностику, за результатами якої буде прийнято рішення про можливість гарантійного ремонту або заміни.
5. Терміни ремонту або заміни:
- Термін ремонту або заміни товару за гарантією становить до 30 робочих днів з моменту отримання товару на наш склад.
Контактна інформація
- Телефон підтримки: +380 (98) 081-04-05
- Електронна пошта: best6hop@gmail.com
Ми прагнемо до того, щоб кожен наш клієнт був задоволений покупкою. Якщо у вас виникли питання або проблеми, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас - ми завжди готові допомогти!